Hurtiga svenskar

En underbar start på dagen idag! Min kära styvfar fyller år på måndag, så familjen i Sverige skulle fira honom idag. Även jag fick vara med på ett hörn på skype med sång och familjeprat. Mysigt att få se nästan hela familjen! :) 
 
Strax efter födelsedags-skypet så gick jag och Vanessa ut på en powerwalk på en 9 kilometer med ett stopp halvvägs med en god colombiansk kaffe. Vanessas hund Snapo fick såklart följa med! 
Nu ska jag snart skypa med min älskade familj från Nya Zeeland, som jag inte har pratat med på en evighet! Min lillebror Rickie fyller nämligen 9 år idag, värst vad tiden går fort! 
 
Ikväll blir det en tjejkväll med Cristina, får se vad vi hittar på. Jag är väldigt sugen på att prova på de colombianska bowlingbanorna!

Puss på er

Ps. Kära syster, Cecilie, glöm nu inte att skaffa skype! 
 
 
 
 


Kommentarer
Cele

Skype är på ingång!!

2012-09-02 @ 18:57:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0