Sista sömnen i Colombia

Igår på jobbet så beställde vi pizza och köpte tårta som vi åt till lunch. Det kändes lite konstigt att säga hejdå till alla kollegor och gå vägen hem en sista gång! Det blev dock en lyckad sista arbetsdag!


På kvällen så träffades jag, Vanessa, Marcela, Mike, David, Marco, Louise och Ana upp och tog en drink samt åt lite plockmat. En mysig kväll som slutade ganska tidigt, pensionärsBella som jag är.. :) 
 
Idag träffade jag upp Vanessa och åt en trerätters lunch samt tog en promenad, riktigt gott och mysigt! Vanessa är den person som jag kommer sakna allra mest här! Nu har jag precis packat det mesta och ska snart äta middag, sen blir det en kvällsfika innan jag går och lägger mig för sista gången här i Colombia! 
I och med att det är sista dagen och natten här för mig så kommer detta även vara mitt sista inlägg! 
Imorgon klockan 03.30 kommer taxin och hämtar upp mig för att ta mig till El Dorado, flygplatsen i Bogota. Klockan 07.20 går mitt flyg till Miami, wiiihoooo!!! :D 
 
Med detta sista inlägg vill jag även passa på att gratta världens bästa Mormor som fyller idag, den 23e december!! Hoppas du får en fin födelsedag!! Jag ser fram emot när jag kommer hem och åter igen kan ringa dig hela tiden!! :) GRATTIS!! 
 
 
 
 
Här är fina Morfar och Mormor! Grattis!! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0