Besök från Ecuador

I onsdags och igår så hade jag besök från Ecuador. En svensk väns flickvän från Ecuador kom till Bogota för ett möte på svenska ambassaden i Bogota och då sov hon i min lägenhet en natt. 
I onsdags så lagade vi och alla roomisar tacos tillsammans och njöt av kvällen med skratt. Igår så sprang jag och Coni, som hon heter, runt till olika byggnader och blev runtskickade tills vi äntligen fick tag i rätt man till mötet! 

Ikväll ska jag, Vanessa och Marcela äta middag innan vi möter upp David och Mike för några drinkar. Idag är även min sista dag på jobbet, så vi alla ska ut och äte lunch tillsammans. Känns lite konstigt att säga hejdå till alla kollegor! 
 
Imorgon blir det mest packning för min del, kanske en snabb fika med två kompisar! Puss&Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0