Stackars mig

Nu är jag inloggad på grannens Wifi, upkopplingen är dock sämst, man slängs ut hela tiden...
Det är lite synd om mig nu.. Jag har feber och ont i hela kroppen, har tagit colombias motsvarighet till alvedon och hoppas det hjälper snart.. Det är möjligt att detta är en biverkning från gula febern sprutan jag tog. Det är nämligen vanligt att få muskelvärk och feber 1-2 veckor efter. Dumma vaccin! Man kan även få diarré och kräkningar, hoppas jag slipper det i alla fall!

 

Jag sitter i vardagsrummet med tända ljus, dricker en kopp té och lyssnar på julmusik. Väldigt mysigt! Det som fattas är dock att kunna ta ett varmt bad, det ska man ju göra när man är sjuk!

 

Hoppas ni mår bra och njuter av helgen!! Pusss

 

Ps. Idag är det bara 40 dagar kvar tills jag landar i Sverige, ojjjj va tiden går fort!

 

Detta är en gammal bild som visar hur jag mår idag:

 



Kommentarer
Annica

Krya på dig gumman! Puss från mamma

2012-11-18 @ 06:03:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0