Nordisk julbasar

Igår var en låång dag, från klokan 08.30 till 18.00 var det prat, prat och prat. Allt på spanska dessutom, jag har väldigt svårt att hänga med när någon pratar om ett komplicerat ämne väldigt fort, t.ex. interkulturellt lärande.. Ni kanske förstår att jag inte hade jätte kul, då jag inte förstod så mycket, men det är ju lärorikt det också :) 
 
Nu har jag precis ätit frukost och ska snart skypa med Erica! :) Klockan 12.30 ska jag befinna mig på en nordisk julbasar, då luciagruppen ska uppträda. 2 timmars övning sen går vi ett luciatåg inför alla som är där, måste öva lite på sångerna nu innan.. Alla pengar från denna basar går till fattiga barn i Ciudad Bolivar, som är det fattigaste och farligaste stället i Bogota, det ligger upp på bergen i söder. 
 
Jag ska försöka få Vanessa att ta lite bilder på oss när vi sjunger som jag kan lägga upp i bloggen sen! 
Ha det bra och sköt om er! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0