I´m back!

Hej på er!! Jag glömde helt bort att jag hade en blogg, hehe! 
Hela helgen har spenderats med tyskastudenter på deras end of stay camp. Jag kommer själv ihåg när jag åkte hem från Nya Zeeland, oj vad jag grät!! Det är helt otroligt va nära man kommer med folk under bara ett år. Jag har ju faktiskt två familjer nu, en i Sverige/Norge och en i Nya Zeeland! 

Idag har jag haft ledigt från jobbet som kompensation för att jag jobbade hela helgen. Dagen har tillbringats i sängen med Criminal Minds och om 15 min ska jag gå och klippa mig! Håret känns riktigt risigt så vill ha en liten uppfräschning innan Miami och Sverige :) 

Imorgon eftermiddag (kväll för er) så kommer det upp ett inlägg om hur jag som person har utvecklats under denna tid här i Colombia, nu är det ju bara sex dagar kvar! Det blir som en liten sammanfattning :) 
 
Här kommer det en bild som lades upp på facebook från luciatåget! 

Jag står till höger, 2a personen bakom Lucia. :) 

Puss&Kram! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0