Amazonas here I come

Om bara två timmar sitter jag i en taxi påväg till El dorado, flygplatsen i Bogota. Klockan 13 går flyget och vi kommer fram i Leticia klockan 15.
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, käka någon god middag och jag ska även möta upp några studenter som kommer till Leticia ikväll. Imorgon klockan 15 kommer de resterande studenterna till Leticia, så vi möter upp dom på flygplatsen och sen kör vi igång med resan!! :) Resan avslutas på fredag, men jag sover i Leticia en extra natt, så jag kommer hem på lördag kväll! Wooow vad detta ska bli coolt, 6 dagar i Amazonas i Peru, Brasilien och Colombia!! :D

Som ni förstår kommer jag inte ha internet under denna tid. Jag vill därför passa på att gratta min älskade syster Catharina som fyller 25 år på fredag samt min älskade systerson Leon som fyller 4 år på fredag!! Gratttis till er!!! Tro inte att jag har glömt eran dag bara för att jag inte grattar er på fredad. Ni får ett grattis på lördag kväll istället :) 
Pussss <3

Här är en fin bild på dom båda från sommaren 2010. Pusss på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0