9 days to go!

Det är bara 9 dagar kvar tills jag flyger till Leticia i Amazonas, woohooo!! Jag, Vanesas pappa, David och en AFS-volontär åker en dag innan och bor på ett hostel där, likväl så bor vi där en natt längre än alla andra. Så från den 2a dec till den 8e dec kommer jag befinna mig någonstans i Amazonas i Colombia, Peru eller Brasilien. :) 

Igår gick jag och köpte lite nödvändigheter inför resan. Fick med mig en mysspray och två stycken myggtvålar. Tvålarna användes först av militärer som arbetade i regnskogen, vilket gör att den måste vara vääldigt bra (det behöver jag). Nu säljs den även till allmänheten, kanske ska köpa med mig några hem till Sverige!
Jag köpte även ett par gummistövlar i en myket cool färg. Då jag redan har gummistövlar hemma som jag gillar ville jag inte lägga allt för mycket pengar. Dom jag skulle köpa stod det 280 kronor, men när jag skulle betala kostade de bara 140 kronor, 50% rea, wihooo, vilket fynd!

Jag fyndade även på min middag. Jag beställde sushi och en cola light, vilket skulle kosta ca 110 kronor, men de hade tydligen specialpris på just den rullen jag beställde, så det kostade bara 80 kronor, wihoo!
En sak till faktiskt. Jag skulle köpa All Bran som jag har till frukost. Ett paket kostar ungefär 38 kronor, men igår hade de ett specialpris så man fick köpa två paket för 53 kronor, wihoo! Oj vad jag kände att jag sparade in massa pengar igår, duktig Bella!! :) 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Du är alltså en rik kvinna så mycket som du sparat in :-) Puss

Svar: Yesbox, mer pengar åt shoppingen i Miami istället :) Puss
Gabrielle, Bella, Grande

2012-11-23 @ 21:33:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0