De sista dagarna

I lördags när vi var klara med tyskarnas utvärderingar mm så gick vi upp till Usaquen för att äta middag. Mitt i Usaquen finns en park, som nu var otroligt vackert upplyst med julbelysning. Alla parker är vid juletid upplysta, precis som jag skrev om när de hade stängt av gatorna för att man skulle kunna beskåda de fina ljusen. 

I söndags innan vi åkte till flygplatsen för att säga hejdå till tyskarna så hade jag en riktigt lugn och skön dag. Jag köpte med mig picknick och satte mig i en park, njöt av solen och läste en bok. 
 
I måndags så gick jag och såg Hobbit, den nya biofilmen, med tre kompisar. Varje dag framöver så har jag något inbokat för att kunna säga hejdå till alla vänner. Ikväll ska jag på en koncert med Vanessa och Marcela, imorgon efter jobbet ska jag träffa upp tre vänner  och på fredag, min sista kväll som jag kan gå ut, ska jag träffa mina favoriter för några drinkar. Det blir jag, Vanessa, David, Mike och Marcela. Perfekt sätt att avsluta min tid här! :) Hela lördagen kommer bara gå åt åt att packa, kanske en fika med en kompis om jag hinner med det!  

Det känns så konstigt att om bara 4 dagar åker jag till Miami! Om man är på semester så känns 4 dagar som en lång tid, man har tid att göra super mycket, men nu är 4 dagar ingenting!! Puss&kram

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0