School´s out for winter, wihoo

Igår hade jag min sista spanskalektion och därmed även det sista provet. I och med att jag åker till Amazonas imorgon så missar jag hela nästa vecka, kursens sista dagar, när resten av klassen har provet, så jag var tvungen att göra det igår. Detta prov var myyycket svårare än det förra, men jag hoppas fortfarande på bra resultat! Min kompis Billie ska hämta upp mitt resultat nästa vecka, för skolan stänger efter det, och ge det till mig på lördag när jag kommer hem :) 
Det kändes väldigt skönt att ta transmilenion hem från skolan en sista gång. Nu är det jullov innan min juridiska introduktionskurs börjar i januari. Jag kommer läsa den på 50% under hela våren för att känna av hur det känns med juridiken :) 

Igår tog jag det bara lugnt, åt en myycket god middag som jag köpte hem. Hummus, falafel, pitabröd och någon köttröra. Riktigt mumsigt!! 
 
Vaknade klockan 07.30 idag... En lördag?!?! Vad är det för fel på mig? Det måste nog vara mammas och mormors gener som tar över mig.. :) Det blev i alla fall en riktigt bra start på dagen! Jag åt nybakat bröd, drack te och kollade på julkalendern. Riktigt kul att Mysiteriet på Greveholm är tillbaka, det är den enda anledningen till att jag kollar.
Det får mig att vilja åka hem till Mormor och Morfar, bädda ner mig i soffan, äta "skinkmacka utan skinka, rostad med smör" och kolla på gamla Mysteriet på Greveholm på film! 

Helt sjuukt att jag åker till Amazonas imorgon!! Idag kommer dagen spenderas med att packa och jobba, har lite grejjer jag måste göra innan jag åker iväg imorgon. Amazonas, woooow, cooolt!! Ska se till att ta massaa bilder! Hoppas bara att dom har eluttag så jag kan ladda kameran efter några dagar... :) 

Nu ska jag börja med packningen! Vi hörs imorgon en sista gång innan jag åker iväg :) 
Pusss


Kommentarer
Annica

Amasonas låter ju verkligen superspännande. Ha det bra och ta hand om alla dina studenter :-) Grattis till avklarad spanska

Svar: Tack, det kommer bli amazing!! :D
Gabrielle, Bella, Grande

2012-12-02 @ 05:57:27
Annica

;-)

2012-12-02 @ 16:13:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0