Bogota->Medellin->Cartagena->Bogota

Jag håller på att packa inför min lilla resa. Imorgon klockan 13:40 lyfter planet mot Medellin. Där är jag och Cristina tillsammans tills på måndag, då vi flyger till Cartagena och möter upp 8 kompisar. Ska bli riktigt kul att få åka runt och se lite mer av Colombia än bara Bogota. 
Det kommer bli väldigt dåligt med bloggande under denna resa, ni är välkomna tillbaka nästa söndag då jag kommer hem . Jag ska ta massa bilder som ni ska få se! :) 
 
När jag kommer hem så väntar det ett paket på mig, tjohoo!!! Älskade mamma har nämligen överraskat mig med ett paket med okänt innehåll! Jag måste dock gå till banken och få ett papper, för att sedan kunna ringa posten för att få paketet levererat hem till oss. Allt ska vara så komplicerat i Colombia :P Jag har inte tid att gå till banken innan jag åker, så det får bli efter resan. Kul att ha något att se fram emot när jag kommer hem :D 
 
Väskan är nästan redo. Komiskt att jag nästan tar med mig lika mycket på denna resa som jag gjorde när jag åkte hit till Colombia. :) 
 
Glad tjej som är redo för turistande, sol och bad! Ska bli skönt med lite värme!

Hörs om 10 dagar! Pusss på er alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0