SnyggTjej_93

Har precis tagit en lååång varm dusch. Jag älskar att duscha på eftermiddagen här, för då finns det massa varmvatten :D
Jag har scrubbat hela kroppen, hatar när man börjar fjälla efter en solsemester.. Jag har även använt hårinpackning och nu sitter jag med en ansiktsmask :) 
Ikväll blir det nog några drinkar på stan, ska försöka komma ihåg kameran denna gång. Det känns som att jag är väldigt dålig på att lägga upp bilder!

Idag kilade jag iväg till Unicentro, shoppingcentret nära lägenheten. Införskaffade mig nya träningskläder. På måndag börjar vägen mot att bli fit, vi får se hur det går. Lycka mig till :) 
Här får ni en otroligt fin bild på mig och min ansiktsmask! puss

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0