Paket från Mami

Åhhhh idag fick jag äntligen mitt paket från mamma!! AHHHH jag kan inte beskriva min lycka med ord!!
Jag gick hem på lunchen idag för att jag var så nyfiken på om paketet hade kommit och det hade det!! När jag öppnade det stora paketet fiskade jag fram alla mina favoritsaker jag saknar här nere. Mamma hade skickat med 5 tidningar, 3 paket av fina favorit knäckebröd, ahlgrensbilar, två dubbeldaim, tre påsar med olika sorters lakritsgodis och 1,6 kilo lösgodis!!! Jag fick tårar i ögonen när jag öppnade paketet!! SÅÅÅÅ GLAD!!!! :D 
 
Idag köpte jag även fjärde säsongen av Criminal Minds, min favorit serie, på spanska! Perfekt både för lärdom och nöje! Så nu ska jag äta knäckebröd med keso, godis till efterrätt, läsa en tidning och sen kolla på Criminal Minds! Wooow, livet är verkligen underbart! :) 
 
Tack min älskade underbara Mamma! Love you <3
 
Ett paket innehållande allt jag behöver! 
 
Alla fina favorit godisar, ahhh va gott!!
 

Äntligen slipper jag köpa deras fejkade knäckebröd som är "crackers"! Keso på dessa - MUMS!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0