Mer bilder från Cartagena

Här kommer lite mer bilder från Cartagena. Längar redan tillbaka till värmen! Nu är det dock bara 2 månader kvar tills jag åker till Amazonas i 5 dagar :) 
 
Jag skulle gärna åka tillbaka till värmen en vecka till! 
 
Ashley, Jag, Cristina och Natalia i poolen (alla tjejer som var med på resan)
 
På cykeltur i gamla stan
 
Juan Jose och jag - Jag och Felipe
 
Jag och Cristina - Natalia och jag
 
Jag och Natalia - Jag och Cristina
 
Hela gänget som var med på resan!
 
På stranden sålde de Ceviche som är färska räkor med tomatsås, mayo och lime. Sjukt gott!
BIlden till höger är Beto Garcia med ett barn från Cartagena som lekte med oss.
 


Kommentarer
amanda falk

ÅÅÅH beeeellliiiiis :D I love your blog! Och så himla söta bilder på dig hela tiden finis :) <3 Stort lycka till med kursen du nu börjat, vad spännande! Verkar som du har det toppen och får vad med om super mycket äventyr! Roligt md sånna erfarenheter, otroligt givande och lärorikt :) Ta hand om dig!!! Många stoooora kramar från Dubai <3

Svar: Åh va snäll du är Mandy! Love your blog too, jag är en av de många läsarna varje dag! :) Hoppas du fortfarande trivs som fisken i vattnet i Dubai!! Massa kramisar till dig <3
Gabrielle, Bella, Grande

2012-10-09 @ 19:19:57
URL: http://amandafalk.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0