Helgen

Helgen som har varit har varit väldigt lugn och skön. I och med att jag och Vanessa jobbade i lördags, så var det skönt att ha måndagen ledig. En långhelg som blev som en vanlig helg. :) 
 
I lördags när jag jag och Vanessa kom hem från flygplatsen så tog jag det bara lugnt, sen lagade Mike middag till mig, sweet and sour chicken. Mike är grym på att laga mat och det blir alltid lika gott!! Efter middagen så kom Marcela över för att snacka lite skit och umgås. Planen var att vi skulle gå ut senare på kvällen, men det slutade med att Jag, Vanessa, Marcela, Mike och Marie satt och spelade poker istället. Sjukt kul! Vanessa tog hem storvinsten på 120 kr :) 
 
 
I söndags gick jag och Vanessa ut på vår söndags-promenad, vi kom dock inte långt innan regnet öste ner. Efter 10 minuter kom vi hem igen, dyngsura och kalla. Resten av dagen spenderades inne i lägenheten. Alla roomisar åt brunch och kvällen avslutades med filmkväll. David har nämligen köpt en projektor och en filmduk, så det kommer nog bli mycket film framöver. 
 
 
I igår, måndag, lagade Mike middag till alla i lägenheten, sen blev det åter igen filmkväll med popcorn och mys :) 
 
 
 
Puss på er, hoppas ni har haft en bra helg! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0