HAPPPYY

Åh jag är såå glad!! Igår när jag gick och handlade så hittade jag KESO!! Förstår ni min lycka? Jag som har saknat det så mycket! Keso kan man ju ha till precis allt!! Det blev en smarrig röra med keso och tonfisk igår till middag på  deras motsvarighet till knäckebröd! Mums!!! Keson är inte så dyr heller, 38 kronor för 450g, dyrare än i Sverige, men helt ok då den är importerad :) 
 
Idag kommer även mitt paket från mamma :D Igår var jag på banken för att fixa alla papper och dem på kontoret hjälpte mig att skriva en fullmakt så dörrvakten kan ta emot paketet. När jag kommer hem från jobbet kommer det altså finnas keso och ett paket som väntar!! Tjohoooo!!! :D 
 
Pusss
 
 
Keso och tonfiskröra muums
 
Glad och brun? tjej som får äta keso, wihooo


Kommentarer
Josefine

FYYYYYYY!!!!!! Ser inte så gott ut ;-) <3 <3 <3

Svar: Joooo goootttt muuuums!!! <3
Gabrielle, Bella, Grande

2012-10-02 @ 20:37:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0