Halloween i Colombia

Igår så kom först Natis hit och fixade sig med mig. Det blev ett glas av min egna sangria, väldigt god! Därefter tog vi en taxi till Julians lägenhet där alla samlades innan vi åkte till Andrés. Det är en stor klubb som ligger lite utanför Bogota. Halloween på Andrés är tydligen det bästa stället att fira på, det var 5000 personer som köpt biljetter dit igår. 
I Colombia är halloween väldigt stort, dem firar det helt crazyy. Många tjejer köper skräddarsydda kostymer och bokar tid hos frisören för hår och smink och killarna hyr eller köper en seriös dräkt. Jag såg kostymer som jag bara kunde ha tänkt mig att folk kunde ha i filmer annars, väldigt coolt! Personalen på Andrés var också utklädda, allt från monster till grekiska gudinnor. 
Här kommer en bildbomb som sammanfattar kvällen, puss på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0