Gårdagen

Igår var en ganska jobbig dag, fick ett tråkigt besked hemifrån. Min älskade Mille, vår hund, ska avlivas på måndag. Han är 14,5 år gammal och har levt ett långt och härligt liv. Trots att det är jobbigt att förstå, så är det det bästa för honom. Han kommer få det bra uppe i hundhimlen! <3 

 
Något roligt som hände idag var att jag fick ett papper från posten här att jag har fått ett paket till. Denna gång är det mormor och morfar som har skickat hit något! :D Jag ska till banken idag på lunchen för att fixa alla papper så jag kan få paketet imorgon eller senast på fredag!! :D 
 
Jag lyxade till det med fetaost igår (svindyrt här) och gjorde en god sallad till middag! Köpte även lite fisk att ha till middag. Fisken är billig och nyttig, så var tvungen att köpa på mig lite! En filé, för en portion, kostar ca 10 kr. Perfekt för min budget! :) 
 
 
Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0