Gårdagen på universitetet

Igår på spanskakursen gick det lika bra som första dagen. Jag tror dock jag kommer stanna på nivå 1 för att lära min grunderna. Vi fick våra böcker igår, eller snarare kopior på böcker. Skolan köper några böcker och kopierar sedan allt till alla elever.. :P 
Dagarna på jobbet är lite kortare nu. Jag börjar jobbet vid 09 och åker sedan till universitetet vid 14:45. Att ta mig hem från universitetet brukar ta ca 40 minuter, så när jag kommer hem, 19:40, är det redan dags för middag. Dagarna går så himla fort nu!! 
 
Här är lite bilder från igår. Puss på er
 
Jag på transmilenion - Detta är deras motsvarighet till vår tunnelbana eller spårvagn.
 
Detta är precis innanför huvudingången.
 
Som jag berättat så säljer de godis, matlådor, dryck, filmer mm överallt på universitetet.
Här säljer de filmer för 1000 pesos, som är ca 4 kronor. 
 
Plaza Che Guevara mitt på universitetsområdet
 
 
Parken utanför mitt klassrum


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0