Första skoldagen

Idag är min första dag i skolan, wihoo. Alltid lika spännande när man ska börja i en ny klass i en ny skola!
Jag har höga förhoppningar på denna kurs, tror den är riktigt bra. När jag kommer hem ikväll berättar jag om hur den första dagen var. Tror vi bara ska prata allmänt om kursen idag och gå på en rundtur på universitetet kanske. 
 
Igår gick jag, Vanessa, David, Marie och Mike och såg Taken 2 på biografen i Unicentro, ligger bara 5 minuters promenad från vår lägenhet. Den va riktigt bra!! Den första filmen var bättre, men även denna är helt klart värd att se! 
 
Nu sitter jag på kontoret och förbereder denna veckas välkomstläger. På torsdag kommer det 7 stycken studenter från Belgien som ska vara här ett år och volontärarbeta. Det är mycket roligare när det kommer mindre grupper, det blir så mycket mer frihet och relaxat. :) 
 
Puss & kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0