Efterfest..

Igår, fredag, var jag väldigt trött efter en vecka med jobb och skola. Jag beslutade mig för att vara hemma och ta det lugnt, så jag kollade på en film och somnade sedan ganska tidigt. Klockan 03 vaknar jag dock av att min roomie har efterfest med sina 3 kompisar ute i vardagsrummet... Mitt rum och Angelas, hon som hade efterfest, rum har bara väldigt tunna väggar mellan varandra samt ut till vardagsrummet, då rummen brukade vara en del av vardagsrummet. 
När hon och hennes kompisar sitter och sjunger klockan 03 på morgonen (väldigt falskt) hör jag alltså allt.. Detta ledde till att jag inte kunde sova.. Som tur var mamma och Anders vakna och hade besök av skånesläkten, så det blev ett skype samtal iaf. Något gott utav det hela :) 
Angela och hennes kompisar fortsatte sjunga, lyssna på musik och prata väldigt högt hela natten.. Jag ville inte vara en surtant som sa till dom så jag låg klarvaken i min säng, det blev ett samtal med Frida också. 
Klockan 06.30 bankar jag hårt i väggen mellan våra rum (de hade då flyttat sig in på hennes rum), som ett tecken på att dom skulle vara tysta. ÄNTLIGEN KUNDE JAG FÅ LITE SÖMN!!! 

Nu tänkte jag tvätta mina kläder, städa mitt rum och lyssna på HÖG MUSIK i mitt rum (klockan är faktisk 10.00). Hämd hehehehhehe! :) 

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0