Äntligen helg

8 timmar kvar på jobbet, sen är det äntligen helg! Första veckan tillbaka till skola/jobb efter semester går alltid lika trögt! 
Denna vecka har det mest varit planering inför resan till Amazonas. Än så länge är det 28 studenter som har köpt sina flygbiljetter till och från Leticia, där resan startar och slutar. Vi räknar med att det kommer vara ca 40 studenter/volontärer som följer med på resan plus två ledare. Ska bli riktigt roligt!!

Nu i helgen ska jag mest ta det lugnt och packa upp mina saker från Medellín och Cartagena ;) Ikväll kanske jag ska gå ut till Andrés in Chia med dem jag var i Cartagena med. Det är nattklubben jag skrev om för någon månad sedan, med massa pynt på väggar och i taket. :) 
På lördag har jag planerat att gå och se Taken 2 på bio, åhh vad jag har läntat efter den filmen! Jag älskade den första och är säker på att denna är lika bra! En annan film jag vill se är Hamilton 2 och Snabba Cash 2, någon av er som har sätt dem? Värda att se?
På söndag blir det den traditionella långpromenaden med Vanessa, får se hur långt vi går denna gång :) 
 
Puss på er! 
 
4
Kolla på denna film på bio och ta lite av mitt svenska godis, perfekt lördag! 


Kommentarer
Tina

Såg Snabba Cash 2 förra helgen. Klart sevärd om man sett 1:an, men VÄLDIGT blodig.

Tränade på min dåliga spanska idag, är fadder till en kille från Honduras :-) Han var artig och sa att jag är duktig ;-)

Kram!

Svar: Då får jag se till att se den så fort jag kommer hem, om mindre än 3 månader!! :) Hehe, du är säkert jätte duktig! Hoppas allt är bra med dig! Kramisar
Gabrielle, Bella, Grande

2012-10-05 @ 18:18:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0