Pretty little liars

Ahhh, jag är både glad och irriterad på mig själv. Min kära syster, Sandra, rekommenderade mig att kolla på en serie som heter Pretty Little Liars. Jag kollade på första och andra avsnittet här om dagen för att se om jag tyckte om serien och nu är jag FASST!! Nu har jag hela första säsongen och kollar på 2-3 avsnitt per dag.. Jag kan inte sluta tänka på det!! ... Jag borde ju göra något vettigt istället för att kolla på en serie! 
Denna morgon gick jag i alla fall ut på en morgonpromenad, men sen när jag kom hem kollade jag på ett avsnitt till frukost :P hehe
Ett tips: Om ni vill bli beroende av en riktigt bra serie börja kolla på Pretty Little Liars! Passar nog mest för folk under 30 dock :) 
Puss på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0