Helgen som varit

Tjeeenaaa! Morsningkorsning!! 

Helgen har varit lugn och skön! I fredags så gick jag, Vanessa, Vanessas pappa Ingmar, Mike, David och Annika(Vanessas svenska kompis) och såg den nya Bond filmen, Skyfall. Jag lyckades dock somna 5 minuter efter filmen började för att sedan vakna 2 minuter innan den slutade.. Introduktionen som jag hann se var dock väldigt bra! :) 
Lördagen, söndagen och måndagen(långhelg) spenderades med promenader, middagar hemma i lägenheten och massa tvätt. Jag har tvättar allt gjort av tyg i mitt rum, i förhoppning om att de äckliga vägglössen(?) ska försvinna. Under helgen har jag sovit i ett annat rum, då den franska tjejen var iväg, och mina kläder förvaras i påsar i vardagsrummet. På torsdag kommer antisimex för att kolla vad det är för något kryp, för att sedan kunna utrota det. TIlls dess sover jag på soffan i vardagsrummet och undviker att gå in i mitt rum! :) 
 
Pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0