Dålig update

Jag ber om ursäkt för en otroligt dålig uppdatering! Jag har varit väldigt upptagen de senaste dagarna, jag har nämligen kollat klart på alla pretty little liars avsnitt som finns ute :D hehe.. 

I lördags så hade vi halloweenfest hemma hos oss. Det var jag, mina roomisar plus ca 20 kompisar som förgyllde natten med dans och skratt! Jag lägger upp bilder ikväll :) 
 
Imorse vaknade jag klockan 04:00 och kunde inte somna om.. Jag tror det går i generna, börjar känna mig lite som min kära mor. Efter att försökt somna om i 40 minuter gav jag upp. Jag kokade istället te och väntade på att solen skulle gå upp. När solen letat sig fram gav jag mig ut på en timmes promenix, riktigt skönt!
Den bästa tiden på dygnet i Bogota är helt klart mellan 05.40 och 06.30. Solen har då precis gått upp, gatorna är tomma förutom vissa som är ute och går/springer samt några på väg till jobbet. Det är nästan inga bilar på gatorna och man känner ett lugn som man annars inte känner. Efter klockan 07 börjar kaoset, som sedan håller i sig till klockan 21. Vägarna är fulla med bilar och bussar, stora avgasmoln täcker gatorna och öronen fylls med tutande.
Det är därför väldigt skönt att ta vara på tiden på morgonen, ett härligt Bogota!

Ikväll och imorgon kväll kommer jag plugga, plugga och plugga! Imorgon och på fredag har jag nämigen mitt termins prov i min spanska kurs. Satsar på ett toppbetyg!

Puss på er, hörs sen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0