Jordgubbar i stora lass

 
Nu är jag äntligen hemma från åter en kväll på jobbet. Från att jobba ca 8 timmar i veckan under gymnasietiden så jobbar jag nu mellan 30 och 45 timmar i veckan.. Men cash is king! Jag behöver ju alla pengar jag kan få till Colombia. 
 
Michelle har precis flyttat in hos mig för att göra mig sällskap hemma. Spenderar nu kvällen med att kolla på New Year's Eve och äta massor med jordbubbar. Mamma har ringt och tjatat på att jag ska plocka jordgubbar ur hennes trädgårdsland innan maskarna äter upp dem. Det fanns sjukt mycket!! VI plockade ihop en skål till filmen och det finns säkert fem till skålar att plockas.   
 
Muuums
 
Imorgon ska jag njuta av min enda lediga dag denna vecka! Nu är det dock dags att vara social med Michelle!
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0