Inget liv..

Jag har fått påhopp om att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta... Förlåt! Det är nämligen så att jag inte har något liv just nu.. Jag jobbar och sover, that's it! Nu är jag precis hemkommen från en 14-timmars arbetsdag och tänkte sova lite innan jag jobbar en lika lång dag imorgon...
 
När jag kom hem från jobbet idag blev jag glatt överraskad! Mina försäkringspapper till Colombia hade äntligen kommit! Nu ska räkningen bara betalas så är det fixat!! :) Nu väntar jag bara spänt på visumet som BÖR komma snart... !
 
Igår var en riktigt rolig dag, en awesome tjejdag. Jag, Frida, Cattis, Matilda och Filippa åkte till Gröna Lund och tillbringade dagen med åkturer, mat, lotter och godis. Matilda vann en 2 kg center medan jag och Frida inte vann något alls.. Trots att vi gjorde av med 10 gånger så mycket pengar på lotter... Livet är allt orättvist ibland..
Kvällen avslutades med en mysig kväll på Gustafs altan med Jonte och Frida.
 
Jag laddar upp alla bilder från gårdagen imorgon efter jobbet :)

Sov gott! Puss
 
Ps. Vi har inget varmvatten hemma, så de senaste 3 dagarna har jag duschat i 16 grader kallt vatten....
I N T E  K U L ! Imorgon kommer hantverkaren, hoppas det fixar sig så jag kan ta ett lååångt varmt bad när jag kommer hem från jobbet. Ds.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0