Gårdagens bravader

Träffade upp fina Paulina och käkade lunch igår. Det blev en hälsotallrik på Baresso, riktigt god! Sista gången jag träffade henne innan jag åker iväg. Känns konstigt att varje dag som går nu så säger jag hejdå till fler och fler..
 
Snygga Paulina på Baresso
 
Efter lunchen mötte jag upp Emma en snabbis för lite skitsnack, innan jag åkte och besökte Sandra och Alex i deras nya lägenhet. Helt nybyggd precis vid Telefonplan, superfräsch och ljus!
 
Både jag och Jossan var riktigt sugna på att gå ut och käka, så vi träffades upp och drog till Berns Asiatiska. Det var första gången för båda oss att äta där. Gluppska som vi båda är så beställde vi in någon sorts mega tallrik med sushi och sashimi, som säkert var menat för minst tre personer, men vå åt upp allllt... förutom nån äcklig makrill..
Kvällen avslutades med ett glas på Lydmars terass. Super mysigt ställe att bara ta ett glas på, med mycket växter, skön musik och trevlig personal.
 
 
pusss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0