Fullbokad dag

Nu är det bara 4 dagar kvar!!! Helt gaaalet att jag om 4 dagar sitter på Arlanda flygplats och väntar på att boarda planet!
 
Allting med visumet har löst sig nu. Jag ringde ambassaden igår och frågade hur det gick med mitt visum, så sa dom att det hade vart klart i en vecka ungefär.. Trots att dom sa att dom skulle ringa mig närdet var klart :P Känns rikitgt skönt att det är löst iaf! Ska åka dit snart och hämta upp det! :)
 
Efter jag hämtat mitt visum ska jag träffa fina Paulina och luncha, sista gången jag träffat henne nu! Sen blir det att träffa Emma på stan och fika, och efter det ska jag hem till Sandra och se henne och Alex nya lägenhet! Måste ju hinna se den innan jag drar iväg :)
Förhoppningsvis blir det middag med Frida och Jossan på stan ikväll, om Jossan kommer hem i tid. Bokar in varje minut dessa dagar för att hinna träffa alla nära och kära och säga hejdå.
 
Timmy, jag och Paulina på mitt flak
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0