Arbetslös

Idag är första dagen som jag är arbetslös sen jag var 13 år... Igår var min sista dag på Coop Extra Danderyd, skrev på uppsägningspapper och fick blommor av min chef som tack för den här tiden. Vet inte riktigt hur det känns att vara arbetslös.. Det känns både skönt att slippa gå upp tidigt och jobba, men samtidigt konstigt då jag inte har något speciellt inplanerat. Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag åker, så jag ska passa på att umgås med nära och kära.
 
Imorgon ska jag, Frida och Josefine ut och käka, vet inte riktigt var ännu, dom håller allt hemligt för mig... Får se vad det blir av! Det ska bli mysigt att träffa mina kära tjejer iaf!
 
Kvällen kommer spenderas med Cattis, Martin och en bra film. Cattis åker tillbaka till Norge imorgon, så det blir nog sista gången jag träffar henne innan jag drar till Colombia.
Cattis, jag och Martin på min student!
 
Lägger upp bilder från grönan strax! Datorn bråkar lite med mig...
 
 
 
 


Kommentarer
Cattis

Kommer saaaakna dig!

2012-07-22 @ 14:41:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0