18 dagar kvar!

Istället för att behöva skicka ut mail till alla nära och kära, så tänkte jag att det vore smart att starta en blogg istället. Här kan ni läsa om mina förväntningar och min vardag i Bogota.

Nu är det bara 18 dagar kvar...! Jag kan inte riktigt förstå att jag snart sitter själv på ett plan mot Colombia!
Förberedelserna inför resan börjar i alla fall gå framåt. Idag har jag varit på den colombianska ambassaden för att lämna min visumansökan. Personalen på ambassaden var jätte trevliga och sa att min ansökan såg bra ut. Nu ska den skickas till Colombia för genomgång och sen bör jag få svar inom en vecka. Vi får hålla tummarna för att den blir godkänd! :)
 

Den kompletta visumansökan


Kommentarer
Din stalker number one

Wiwawoowa tagga tills ikväll!!

2012-07-11 @ 14:28:50
Trude Grande Langeng

Super ide at du laget en blogg Bella så vi kan følge deg på en spennende reise :-)
Klem fra meg <3

2012-07-16 @ 21:50:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0