13 dagar kvar!!!

Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack och drar till Bogota!! Hur sjukt är inte det? Folk frågar mig hela tiden om jag börjar få resfeber, men nej faktiskt inte. Jag har inte insett riktigt att jag ska åka.. Tror jag kommer fatta det sista veckan när jag börjar packa och sen när jag sitter på Arlanda.
När jag åkte till Nya Zeeland förstod jag inte riktigt att jag skulle vara borta ett år för än jag hade varit borta en månad :P Tiden går fort när man har roligt och det året susade förbi, vilket dessa 5 månader säkert också kommer göra!
 
Kvällen igår var super mysig! Mötte upp Josefine på Motwalls, på roslagsgatan i Stockholm. Jätte mysigt ställe med god mat, skön stämning och urtrevlig personal!
Både jag och Josefine beställde in deras hamburgare gjorda på högrev, muuums!! Båda rullade hem till henne med matkoma och satte på en Ingmar Bergma film, Persona. Den var ganska speciell, men Ingmar Bergman filmer är ju något som måste ses.
Drog vidare till Oyster Bar sen och träffade Frida och Jossan. Blev en sväng förbi hotellet innan en tidig hemgång. för mig.
 
 
 
Svanenmärkt restaurang med närodlat, smart att man fick menyn på en iPad
 
Fina Josefine!
Sjuuukt god hamburgare som jag verkligen kan rekommendera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0