Rolig kväll med mina roomisar

Hej alla trogna läsare! Jag är hemsk ledsen att jag inte hunnit uppdatera bloggen så bra, har varit väldigt upptagen. Här får ni dock en liten sammanfattning av de senaste dagarna :)

I fredags hann jag och Vanessa tyvär inte åka till den Indonesiska ambassaden, vi hade ett personalmöte på jobbet som drogs ut på tiden. Istället blev det en mysig hemmakväll, alltid skönt det också!

Igår började jag och Vanessa dagen med att gå en lång promenad till parque 93, en park som ligger 3,5 km från oss. Solig dag i parken med en snappo och en varsin glass, skön start på dagen!
På kvällen så hade jag, Vanessa, Marie och Mike middag i lägenheten. Mike lagade en helt uunderbaaar lasagne. Efteråt kom några kompisar över, innan vi tog en taxi till en klubb inne i stan. Att betala 11 kronor var för en taxi i 20 minuter är heeelt okej! Denna klubb kändes ännu mer "äkta" än Andres, den som jag var på förra helgen. Detta var en sliten lokal fullt med glada colombianer som dansade hiphop, reggaeton och salsa. 
 
 
 
 
 
 
 
Puss på er, saknar er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0