Hey Ass-Face!

Idag gjorde jag bort mig totalt.. Sen jag gick i högstadiet och pluggade spanska har jag lärt mig att man kan säga Hola Hola Coca Cola, vet dock inte varför man säger det. På senaste tid när jag har sagt det har folk rättat mig och istället sagt Hola Hola Cara Cola. Rolig och trevlig som jag är så vill jag ju gärna använda detta nya uttryck. 

Idag kom min chef och hennes syster in på vårt kontor .Jag var på glatt humör och var sugen på att skämta lite. Med ett stort leende på läpparna sa jag HOLA HOLA CARA COLA till chefen och systern, som förvånat tittade på mig och frågade var jag sa. Varpå jag svarade med HOLA HOLA COCA COLA! Deras miner såg då lite nöjdare ut..
Chefen, systern och Vanessa började skratta och jag förstod ingenting.. 
Vanessa berättade sedan att Hola Hola Cara Cora betyder HEY ASS-FACE!! Efter tre veckor på jobbet kallade jag min chef och hennes syster för rövansikten.. Tjohooo! Skönt att dem har humor och började skratta och förstod att jag inte riktigt fattade vad jag sa! Dagens höjdpunkt och dagens bästa skratt!

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0