Fullt upp

Efter en lååång kväll igår var det riktigt skönt att komma hem och få sova lite. ´Spenderade ca 6 timmar på flygplatsen väntandes på studenter som skulle komma in och såklart var många försenade plus att det tog evigheter att gå genom säkerhets och passkontrollerna. Tillslut befann sig de 27 studenterna på hotellet i alla fall, trötta efter en lång flygtur.

Idag har jag, några volontärer och alla studenter haft en heldag med förberedelser inför deras år, men snack om t.ex. conflict resolution, communication och cultural differences. Väldigt kul att få vara med och arrangera ett läger här i Colombia och jämföra med hur det går till i Sverige. Har många bra idéer att ta med mig hem! :)
Det blir ett likadant läger igen om 3 veckor, dock med de som ska vara här och volontärarbeta.
 
Nu ska jag försöka få några timmars sömn innan det blir en tidig morgon imorgon, då vi ska iväg på city-tour. Vi kommer gå runt i stan, åka upp till en utsiktsplats och käka lunch. Perfekt för mig som också är ny i stan :)
 
God natt!! Pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0