Forberedelser infor lager i helgen

Nu sitter jag pa kontoret, darfor jag inte har vissa bokstaver. Idag ar borjan pa en lang helg, det ar namligen 27 studenter mellan 15 och 18 ar som kommer hit till Bogota idag. Hela veckan har jag och nagra volontarer forberett deras lager, fran att vi plockar upp dem pa flygplatsen i eftermiddag tills att de aker till sina vardfamiljer pa mandag. 



Det blir valdigt bra for mig att vara med pa detta lager da vi kommer prata mycket om de kulturella skillnaderna och sakerheten i Colombia, samt aka pa en city-tour pa sondag. 
 
Ska forsoka gora lite uppdateringar under helgen sa ni har nagot att lasa :) Puss
 
     
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0