Ett bra avslut på en lyckad helg

Igår var det meningen att de sista studenterna skulle bli upphämtade klockan 14-15, men då det är colombiansk tid här så kom dom inte för än 17.30.. När jag och Vanessa tillslut kom hem var vi helt slut efter att ha spenderat fredag-måndag med alla studenter, upp tidigt och i säng sent.
Jag, Marie och Vanessa bestämde oss för att gå ut och ta en välförtjänad drink. Skönt att kunna sätta sig ner och ta det lugnt utan att behöva hålla ögonen på alla studenter :)

 
Idag ska jag ta mig till Unicentro och sen spendera eftermiddagen med att tvätta och städa, yippie :)
 
Berättar mer om lägret ikväll!! Pusss
 
 


Kommentarer
Marit

Bra jobbat Bella!
Så kul att det går bra - och denna bloggen e grym!! Keep up the good work . . . . . suerte y disfruta la vida loca

Kram Marit

2012-08-08 @ 12:05:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0