El primero clase de español

Igår morse hade jag min första spanska lektion. Viviana, min lärare, var väldigt duktig på att lära ut och såg till att jag verkligen förstod vad jag läste. Nästa lektion är på fredag, och tills dess har jag en läxa ;) 

Jag har ett mål nu att se till att plugga minst en timme spanska per dag, antingen det som hon ger mig eller på cd:n som jag har köpt. Då borde spanskan förbättras ganska drastiskt så jag kan börja prata spanska på heltid :) 

Nu ska jag fortsätta med planeringen av nästa veckan arrivalcamp :) Pusss


Kommentarer
Dart

Espero que todo sale bien en bogota, espanol es un bien lengua a conocer. Cuidarte!

2012-08-17 @ 03:16:20
Ullis

Buenas días cariño deseo que tu estas disfrutando te montón pase un buen día me encanta leer tu blog je je abrazos :) ps Du kommer att lära dig spanska fort det kommer av bara farten. Ett tips var inte rädd för att prata även om det blir fel ibland. Kram

2012-08-23 @ 08:34:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0