Clases de español

Hola amigos!

Det blir inte sa mycket spanska har for mig... Jag tranar dock valdigt mycket pa min svenska och engelska ;) Det blir ju sa i och med att jag jobbar med Vanessa hela dagarna och bor med henne, plus att alla colombianer garna vill trana sin engelska. Jag och Mari, receptionisten, har dock kommit overens om att prata spanska varranan dag och engelska varranan, sa bada far trana lite :) 

Nasta vecka pa mandag och fredag mellan kl 09-11 ska jag prova att ta privata spanska lektioner. Det ar en tjej som heter Vivian som kommer till var lagenhet. Det som kanns bra ar att hon ar utbildad larare och hon bara tar 100 kronor i timmen, vilket ar billigt har for en privat larare. Vanessas kompis hade haft henne och var jatte nojd, sa far hoppas att det blir bra. Vill verkligen lara mig bra spanska!
 
Un abrazo


Kommentarer
Erica

Hoppas du lyckas bättre än Robert med hans svenska! ;)

2012-08-11 @ 06:58:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0