Bra start på dagen

Varje söndag och alla röda dagar, vilket det är idag, så stänger de av en fil på de stora vägarna för att man ska kunna cykla, gå eller springa. Detta kallas Ciclovia. 
Jag vaknade runt 9 idag och kunde inte somna om, så bestämde mig för att gå ut på en långpromenad. Man blir ganska peppad och glad när man går där tillsammans med alla andra hurtiga människor. Det känns nästan som ett race.

Efter en skön dusch, en kopp kaffe och efter att ha läst ut Elsas Hemlighet, en riktigt bra bok, var klockan redan 11.30. Jag och kära syster, Cattis, hade bestämt middagsdate klockan 12.00, dock brunch för mig. Åt välförtjänta pannkakor och fick prata lite med syster, myspys! 

Nu ska dagen tillbringas med spanskaplugg, innan jag möter upp Marcela och Juan-Sebastian för en kvällsbio!

Pusss
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0